Thursday, January 10, 2013

Ex Roomates

Ini entri pendek~

Salaymualaykum n hye readers!
Just wanna to introduce ur guys about this girl used to be my roomates during matriculation programme~
She's newbies in blogger world..ngeh3..But the her bloggie really show her true self~
Reading those entry made me felt her talk to me~hahahaha..seriously like mak nenek!..but miss u so much.lolz..

here,the link~

http://bebelsidemok.blogspot.com/2013/01/erti-kawan-bagi-anda.html?showComment=1357878227050#c5084969133577284857

*already forgot about how to do hyperlink~nampak sangat la kan,lama tinggalkan blog.ngeee

Lots Of Love,
Dr-To-Be

fatinajwa :3

3 comments:

  1. hahaha thanks babe!btw xde credit and do text me me the recipe utk begedil yang kau penah buat dulu.yang inti ayam eh.rasa mcm nugget..nak buat!!thanks!!

    ReplyDelete
  2. Sejak bila kau rajin masak ni wey?jgn ckp nak kawin awal sudah~~ hahaha..t aku bg lar~~check my blog!

    ReplyDelete
  3. kau diam!hahaha..mak aku punya dia buat daging and besar gilerr..i dont like.aku nak ayam jugak!so mak aku suh aku buat sendiri!!waaaaaa

    ReplyDelete