Saturday, December 31, 2011

Apa yang diharapkan...

Salaymualaykum n hye readers!
Hola..mui bein?..hari ni hari ahad..aduhai...boringnya..kawan2 ajak jalan..but saya decide nak stay je dekat bilik..seyes xde life langsung!..adeh..but thanks to someone yang dipanggil Miemiey..hey..u made my day for every single day..love ya!..(terlebih sude,kalau dy terbaca..habislah saya..)

Skip cerita tadi...saya rindu sangat dengan kawan baik saya..dia macam merajuk dengan saya....kenapa..saya sayangkan dia macam kawan sendiri..tolonglah jangan macam ni...maafkan saya kalau selama ni saya banyak buat salah kat awak...

Skip,,,kawan2 saya kat sini kenapa semuanya asyik cakap nak kawin je?..aduhai..saya pulak yang seram..lama lagi lah...tu lah..kapel awal2 sangat,,kan dah merana..
Saya?..tunggu dia~~=='..macam ada je dia tu..ekekekeke..
Abaikan statement di atas.

Lots Of Love
fatinajwa:3

2 comments:

  1. sye rindu kamu... nape sye rase kamu mkin menjauhi sye?

    ReplyDelete
  2. miss u too dea..urm...dunno..but..mybe due to..hard to explain here..

    ReplyDelete