Friday, December 16, 2011

Summary

Salaymua'laykum and hye readers!

Dah lama dah tak update blog...sibuk je memanjang..tuto melambak,kumbe,assignment,kuiz,lab report,meka..bla..bla..bla!..memang tak akan pernah berkurang..siap satu tambah satu lagi..

Well,sejak berambusnya dia dan dia dari hidup aku..aku rasa tenang sangat..tak adalah rasa resah dan mengong memanjang..topup pun jimat!..hee..dan sejak dia hadir dalam hidup aku..rasanya..barulah aku berkasih secara RASIONAL.

Dah habis baca 7 HARI KAU MENCINTAIKU..dan aku nak sangat my future hubby macam watak KHUZAIRI!..hehe..<--gatal sudeh..aku perang dingin dengan roomates dan akhirnya berjaya berdamai dengan sekotak kecik coklat.

Presentation BI pun hari Isnin ni..wuuuuu...Taufiq sangat annoying!..aduhai,hati bersabarlah dengan perangai dia...Oklah nak..nak out dulu..keje masih bertimbun..daaaaa

lOTS oF lOVE
FATINAJWA:3

1 comment: