Saturday, December 3, 2011

Salaymualaykum n hye readers!
Kali ini saya cuba update laju2 dengan kepantasan tangan tahap infiniti untuk segera lari dari muka laptop ini!!..<---sedang menaip dengan satu nafas,,hee

Inilah summary untuk minggu ini..banyak sangat masa lapang..cikgu2 xde..dan saya seperti biasa...amat kalut menyiapkan kerja2..adeh..penat tawu!..tapi bukanlah saya sorang..hampir semua budak2 matriks pun rasa benda yang sama.

Ahmad Taufiq pun dah boleh get along dengan kiteorang~hoyeah!..dan dia amat pandai melukis~..kredit to him for drawing many bacteria`duhh..saya memang xpandai melukis ler.~

Dan saya semakin bahagia~semakin bahagia..dan semakin terasa nak terbang tinggi2 kat awan..<----abaikan statement ini

Ye..saya dah tak kesah dengan masa2 lampau yang penuh ______..in fact i can smile happily when see them happy..der.. dyeorang dah bahgia dengan life dyeorang..aku nie..sedang mengejar cita2 yang aku hampir tinggalkan..chaiyok3!

Result selasa ni..aku cuma boleh berdoa dan bertawakal kepada yang Esa~
and i'm soooooooooo.scared!!!like hell1

Pray of me babes!..daaaa

Lots Of Love
fatinajwa:3

No comments:

Post a Comment