Monday, December 5, 2011

Hari ini..

Salaymualaykum n hye readers..

Sebelum saya menaip lagi..saya minta maaf andai ianya mengguris hati sesiapa..

Dia dan dia juga dia..betapa mudahnya mencari pengganti...Kadang2 aku terpikir....aku ni..xde bagi apa2 makna ke dalam hidup mereka?..aku ni barang mainan je ke?..aku ni bola ke yang boleh ditendang sesuka hati...???..

Sakitnya hanya Allah yang tahu...Satu putus sebab keadaan satu lagi putus kerana kemunafikan..yang kedua tu paling aku tak sangka..dia clash dengan aku dengan alasan..couple itu haram..fine aku terima..but sebulan lepas tu dia couple lagi???..what the?..serius start time ni aku pandang rendah kat budak2 maahad ke,budak agama..bukanlah semua macam ni kan?..but bukan ke ada pepatah yg cakap...kerana nila setitik rosak susu sebelanga..fobia betul aku dengan mat2 kopiah ni.

Aku tak minta banyak..cukuplah dia menyayangi aku seperti aku sayang dia..tapi still...berjanji macam2..sedangkan aku dah nasihat..jangan janji bukan2..takut tak ditepati..munafik jawabnya...aku tawu aku xhebat agama..tapi..tentang tu aku tahulah..sebab aku memang pantang kalau janji2 ni xditunaikan..Kaum Adam diluar sana..please..janganlah janji bukan2 kat kaum Hawa ni..mulut janganlah nak manis sangat..sebab lidah memang tak bertulang...so,kawal la kata2 anda tu..

Pada diri sendiri..aku nak ingatkan jangan terlalu percaya kat lelaki..jangan sesekali menyerahkan seluruh cinta kpd seorang lelaki...ikut pesan mak..tinggalkan 50% cinta untuk diri kita juga..supaya aku tak terlalu kecewa bila benda2 ni berlaku..Cukup2lah aku menangis dan behave macam orang bodoh disebabkan seorang lelaki yang aku kenali dalam masa hanya beberapa bulan.Aku sudah cukup kecewa..

Pada awak yang berkenaan..hope awak jadikan kisah saya sebagai peringatan..saya tak minta banyak...sayang saya macam saya sayang awak..tu je..dan andai kata satu hari nanti awak menemui seseorang yang lebih baik dari saya..pilihlah dia..jodoh itu ketentuan Allah swt...

Cukuplah saya menangis..saya dah puas menangis..

P/S:esok result..doakan saya...

Lots of Love
fatinajwa:3

No comments:

Post a Comment