Saturday, December 31, 2011

Ramainya orang yang sayang saya....

Salaymualaykum n hye readers..

Seperti biasa..dalam hidup manusia akan tiba satu masa dia akan merasa hidupnya turn uoside down,blackout n down,,down...down..sampai satu tahap kita tak akan mampu bertahan...sampai satu ketika kita perlukan semangat dan kekuatan dari orang lain untuk bertahan..

Saya selama ni..terlalu melihat ke jalan yang terlalu sempit..sampai saya lupa apa yang berada di tangan saya....saya ada ayah,saya ada mak..saya ada adik Mirul,adik Haziq,adik Aleef..mereka harta saya paling berharga..saya ada kawan2 baik..Artif..Afiq dan Kia...yang paling penting sekali saya ada Allah..saya ada Islam..saya masih hidup..saya masih bernafas..saya msih boleh berjalan..SubhanAllah..samapai tak larat saya nak senaraikan satu2 apa yang ada untuk saya...

Saya masih boleh berbakti untuk agama,negara dan masyarakat melalui cara saya tersendiri..betapa tak bersyukurnya saya kerana cuba memnbandingkan hidup saya dengan orang lain...

Terlalu ramai yang menyayangi saya...dan kerana mereka inilah saya masih bertahan..masih mampu tersenyum dan ketawa...saya sayangkan mereka yang hadir dalam hidup saya...mereka yang menyayangi saya...love u so much mak ayah..sayang kamu semua sangat2..to Artif,Afiq dan Kia...

Bersyukurlah wahai diri...

Lots Of Love
fatinajwa:3

2 comments:

  1. terkesan baca post ni. nah semangat!!! :D

    ReplyDelete
  2. wah,cik syira kita nieh..dah lama xnmpak~thx sudi jenguk2 blog yg xseberapa ini~^_^

    ReplyDelete