Friday, November 4, 2011

Sedikit teguran dan nasihat...(baca sampai habis..)

Assalamualaikum...oleh sebab byk sangat ketersalahfahaman kat entry sebelum nie..saya terpaksa mendelete post tersebut untuk mengelakkan perselisihan faham ni berlarutan..tapi utk memuaskan hati cik anonymous..saya pun telah menkhaskan satu post untuk mereply komen2 dia...

To anonymous..
jgnlah melenting...nampak sgt..terasa kan?:)...well..u can said whatever u can said..kapel xmenjanjikan apa2 pun act.xsemestinya awk berkapel,bercinta bagai nak rak akan kawen kan?..jdoh tu kan telah ditentukan.nape nak marah2 nie...even cik anonymous nie pun xberani jamin yg hubungan ni akan smpai ke akad nikah,ada brani?...btw..cik anonymous...xbaek mara2 t cepat tua laki lari..:P..si dia saya?,,syok sendiri.?..u can judge it..setiap org ade pndgn masing2..xgune pun kapel if dy jauh beribu batu..lagipun miss anonymous,cinta tu boleh dicari..cita2 sekali terlepas xde lagi..biarlah si dia dan saya menuntut ilmu dulu..cinta bukan segala2 nya dalam hidup,lelaki bukanlah semuanya,dan kapel bukanlah satu kemestian..xde pun undang2 yg mewajibkan bahawa org yg saling mengasihi perlu berkapel...be matured cik anonymous..jgn cakap mcm org xde pelajaran...jagalah pertuturan tu..saya rasa..seteruk2 saya..xde lagi perkataan mencarut keluar dari mulut saya..jadi cik anonymous yang cantik dan baik hati...please behave yourself..orang kata nak bg nasihat ni..biarlah berhemah..dan penuh rasa tanggungjawab..baru terasa smpai ke hati..ye x?. apa yg awak mahu kan..so,its done between dia dan saya..over..make a move lah cik anonymous..saya pun nak berubah ke arah lebih baik..apa kata cik anonymous pun berubah sama2 dgn saya?..kan sweet kalau cik anonymous nie cakap dgn sopan..sejuk hati laki cik..btw,kalu ade owg kaco hubungan saya dgn si dia pun...alhamdulillah..ujian tu kan mengeratkan lagi hubungan kasih syg..rasanya cik anonymous lagi arif pasal nie berbanding saya....one more thing,kalau nak komen tu cik anonymous..letaklah nama..skali..bukan apa..penat je ibu ayah bagi nama sedap2 kat cik anonymous,tapi alih2,pakai juga nama "anonymous" nie..saya tak akan serang cik pun..or mencarut ke,apa ke...jangan takut k..lagipun..malu la pulak..nak bermusuhan pasal lelaki ni..cik anonymous,harap kita sama2 la berubah ye..saya pun bukanlah manusia yang sempurna..hope bahagia selalu..salam.

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete