Wednesday, November 9, 2011

Renesmee Charlie Cullen~

Salaymualaykum n olla!

Blog ini telah diprivatekan sebentar ya..untuk meredakan kemarahan orang2 di luar sana~alahai bukannya aku buat entry kontrversi ker apa..pasal tat ehem2 jer dah kecoh satu melimau..=='

Skip about that!..Breaking Dawn..yang aku tahulah kan..Bella akan kawin dengan Edward n then dyeorang dapat anak..masa Bella mengandung..anak dia ni memang lain sikit..cepat membesar..ade je tulang dipatahkan tiap2 hari..darah pun banyak habis untuk baby tu je..korang sanggup ke pregnant macam ni?..dan..membahayakan nyawa Bella..tapi atas rasa keibuan Bella pun ambil keputusan untuk mengandungkan anak tu jugak..eventhough anak tu mungkin akan meragut nyawanya...Edward pujuk Bella untuk gugurkan kandungan but Bella still tak nak!

Lahir2 je,anak tu pun dinamakan Renesmee Charlie..Kiut gilak kamu!..uhuk3!..nak anak macam nie boleh?



*kena kawin dengan orang muka macam edward lah baru dapat anak muka renesmee nie~~^^'

Tapi lepas tu~~ni rasanya akan jadi Breaking Dawn Part 2 kot..point of view dari Jacob!..serigala jadian hensem tahap dewa!..ceh,kalaulah aku jadi Bella..siapa yang aku pilih ye?..pening2~~=='

Sambung balik,Jacob eventually akan jatuh hati pada Renesmee..aik?..nie yang aku pelik nih..Jacob sebaya Bella,bercinta dengan Renesmee?..pape pun tunggulah yer filem nie!..Part 1 pun aku belum tengok lagi~~




*nak yang ni?




*atau yang nie?

Nak Edward jugak!..ekekeke...bila nak kebah demam Edward Cullen nie?..hurmmmmmm...

Lots Of Love
fatinajwa:3

No comments:

Post a Comment