Sunday, November 27, 2011

Saya..saya..erk..

Salaymualaykum n hye readers!..

Ignore the tittle above..actually i dunno what i wanna to put as tittle<--:P

Saya..saya..just nak ucapkan arigatau gozaimasu,kamsahamnida,nandri,syesyei,thank u..dan berbanyak2 ucapan terima kasih kepada dia..

Reasons why i should be her..ehem2~..<--sakit tekak sebenarnya nie..XD

-Dia baik..sangat sangat baik ok!Selama 4 tahun kenal dengan dia..dia adalah seorang yang amat baik..:)..<--ingat kisah2 dulu.

-Dia ambil berat kat saya..sebelum ni pun dia..selalu take care pasal saya..

-Dia..dia..orang pertama bagi saya teddy bear..^_______________^(walaupun teddy bear itu tidak sebesar BOBO (Cik Kyra punye)!.hee)

-Dia selalu ada time saya sedih..time saya clash.., saya menebalkan muka..menelefon dia..dan nangis2..(adeh,malunya ^^')

-Dia selalu bahagia..untuk saya walaupun adakalanya masa saya bahagia tu..dia sedang bersedih..

-Dia...selalu ada time saya memerlukan seseorang untuk:

MARAH,MELEPASKAN GERAM,MELALAK TERGULING2,MENONTON FILEM (bukan tengok wayang sesama,cuma mengulas filem yang sedang ditonton,dia jauh la!),KETAWA KUAT2!..SAKIT~..

Dan yang paling penting....

DIA SAYANGKAN SAYA..

bukankah orang dah cakap..:"SAYANGILAH ORANG YANG MENYAYANGIMU SEPENUH HATI".

Pada dia kan..saya erm..saya..ish nape lah susah sangat nak menaip nie..(sebab saya tahu nanti awak baca post nie~^-^)

Saya mungkin bukan yang terbaik untuk awak..yelah awak dah kenal saya lama kan..dah tahu sangat perangai saya macam mana..janganlah expect saya akan jadi lemah lembut macam perempuan melayu terakhir..tapi saya cuba untuk jadi yang lebih baik untuk awak ye.Gambatte!..Aja2! Fighting!

P/s:esok dah nak balik MMC!..aiyark!

Lots Of Love
fatinajwa:3

2 comments: