Wednesday, November 23, 2011

I will~

Salaymualaykum n hye readers!

Semakin hari semakin sibuk di sini~
Hari pertama saja dah mulalah hidup di matriks ni~serba kelam kabut<--ok,that is for me..saya tak tahu macam mana dengan student lain ok.
Ada pensyarah2 baru..of course mereka amat berbeza dengan pensyarah lama!
Ada 2 orang student baru masuk~Tan Kai Jun dan Ahmad Taufiq..both of them are male~!dan Kai Jun sangat comel!!<--ignored this..:P

Assignment melambak2,tutorial seperti biasa..setiap hari memang ada..dan lab report seminggu 3 report kena buat~ok..i'm done with laporan kat MMC ni..serba sibuk kan?..cuba bayangkan saya cakap entry ni laju2 dengan satu nafas~~XD

My personal life~amatlah amatlah amatlah klise..dan nampaknya..kisah hati saya pun dah jadi klise jugak..kenapa tak ada rasa bunga2 kat hati ni?<--no answer..kisah hati yang amat klise..kisah hidup klise menghasilkan hidup yang boring.

(KH + KHi)klise = HIDUPBORING

*equation for my life

Sekarang ni,saya cuba sedaya mungkin untuk menjadi seperti span yang boleh menyerap semaksimum mungkin apa yang diajar oleh lecture dan sedang mencuba untuk menjadi seperti budak kecik berumur 3 tahun yang tak tahu penat dan malu<---untuk mencari jawapan kepada persoalan2 yang selalu buat saya terjaga dari tidur!!

Prince Charming?..hold on~..saya dah penat untuk melalui semuanya sekali lagi.
Minta maaf..kepada diri sendiri dan orang lain..

Lots Of Love
fatinajwa:3

2 comments: