Tuesday, May 15, 2012

Saya akan terus melangkah ke hadapan

Salaymualaykum and hye readers!

Ohio gozaimasu kepada gadis-gadis solehah dan jejaka-jejaka soleh di luar sana..=)
Hai la~indahnya dunia hari ini.nampak tak muka saya glowing pepagi ni..<-----okey ni mengarut..=P
Ehem,nak citer sikit je pasal ni..sikit je..

Saya dah lama ada impian...dan saya ada 3 impian..pertama hantar mak ayah pergi haji..kedua menjadi seorang doktor dan ketiga membuka pusat perlindungan kucing dengan dia..=).Dulu saya ingat impian saya akan berkubur..entahlah tiba-tiba kira2 sebulan lepas,saya bagai disuntik semangat dan keinginan untuk terus mengejar cita2 saya..thanks pada Miss Syuhadah yang banyak menyedarkan saya tentang perkara2 yang saya tak pernah nampak sebelum ni..Kita sama2 melangkah tawu Shud?..

Hari2 saya berdoa,berusaha,bertawakal,berdoa lagi untuk mencapai impian ni..Saya tahu impian ni terlalu besar..Tapi Allah Maha Pemberi Rezeki..kalau Dia nak bagi..sekelip mata boleh tertunai..tapi Allah tak akan mengubah nasib seseorang tu kalau dia sendiri tak berusaha kan?..=)..hari-hari yang saya lalui saya hadapi dengan optimis..dengan sokongan keluiarga..dia yang selalu percaya kat saya.."u can do it"...doa2 orang tersayang..InsyaAllah.saya percaya Allah tak akan membuat hambaNya menangis sia-sia..

Tolong doakan saya ye sahabat2 semua..


InsyaAllah..









1 comment: