Thursday, May 3, 2012

Kalaulah boleh faham apa yang saya cakap..

Salaymualaykum n hye readers! Bertemu kembali dalam segmen Kesihatan & Anda..hehe..xde2..bukan2..bukan segmen pape pun la..its just..err..dilemma? Saya malas la nak post pasal lovey dovey story ni..kang readers muntah darah pulak kat sini..ngeee..sebab saya perasan..la..bloggers2 yang asyik masyuk bercinta nie..lagi2 pasal boypren,lagi2 pasal awek,lagi2 pasal boipren..lagi2 pasal mambang..err..satu soalan untuk yang terlibat.."err,korang tak boring ke post pasal dyeorang?"..Kalu manfaat oke la jugak kan.. Example: Awek aku ni sekarang ade gastrik.So,aku selalu nasihatkan dia jangan skip makan...tapi bila dah kena gastrik,this is a few steps yang korang kena tahu bila awek atau sesape je yang korang kenal kena gastrik..bla..bla..bla *ha,kan siap ade petua bila orang kena gastrik,baru lah tak rasa macam baca blog minda kelas C..opps..sorry..ngee Tapi ade je la kan yang menggediks letak post macam ni(bukan ade je lagi,memang hari2, banyak pon post macam ni) Example: (letak pic awek bebanyak) Comel kan awek aku?sekali tengok macam Intan Ladyana..korang jangan jeles dengan aku coz dapat awek mcm ni..Dah la lawa,caringgg,memahami..bie,sayang bie sangat2,muahxxx3!..XOXO..never laet u go bie.... *errr..kalau blogger ni buat time anniversary ke..sekali sekala ke..saya xkesah..tp kalau dah hari2?..saya pulak terasa geli..ngeh3..(bajet macam xpernah buat)hehehe..dulu la..zaman2 budak. TAPI MESTI KORANG AKAN KATA,SUKA HATI AKU LAH NAK POST APA,NI BLOG AKU,KAU PEDULIK HAPE????? Dush3..kan dah kena..hehe..lah,ni point of view saya je..janganlah mara k..sebenarnya barulah saya sedar..sejak kenal dia,saya tak pernah post pape entry pasal dia..tak apalah kot..dia bukan baca pon..asek2 bola je..hiii...soie awak..=) K la,adios
*nak cakap ni je sebenarnya~ ..nak beradu ni.. LOts Of Loves fatinajwa:3

1 comment: