Tuesday, May 15, 2012

Masih terlalu awal~

Salaymualaykum n hye readers!..


Ehem,lama jugak la kan tak mengupdate blog ni walaupun tak adalah buzy mana pon kat umah nie..hew3.
Post saya seperti biasa akan cerita randomly pasal hidup saya ni..ye la kan hidup saya pun bukanlah teratur mana pon..messy je..kui3.


Ramainya~~~kenalan saya yang bertunang dan berkahwin..uhuk2..ni yang terasa diri sudah tua ni..=P..Tahniah saya ucapkan,moga jodoh sampai ke jannah..Amin..Dan saya masih lagi minah separuh sasau,uiks..hehe tak tentu hala lagi pasal cinta..err..dah makin teratur sekarang sejak ada dia..Masih awal ke nak cakap pasal dia?..errr..errr.


Hampir sebulan mengenali dia,makin lama kenal saya makin selesa dengan dia.of course la kami banyak persamaan nak2 dalam bab makan..ngeee~.Dia suke haiwan saya pun suke...dan perangai dia yang kekadang suke buat saya rasa nak marah dan ketawa dalam satu masa dan tak tahu kenapa,dia je la orang yang boleh buat saya rasa macam2 dalam satu masa.arrrrrrr..malunya cakap pasal ni,ase nak tampor muke laju2 pastu lari dalam gua..XD..Dan dia pandai memasak..hee..boleh buli dia nanti,soh masak sedap2 untuk saya..kekeke.


Oke2..skip pasal tadi..saya nak minta maaf pada sesiapa yang saya pernah kecikkan ati tu..maaf..saya tak sengaja..


Nanti kite bela ni nak?..hehehe


Lots Of Love
fatinajwa:3



1 comment: