Friday, November 13, 2009

TERFIKIR SESUATU.....

Kadang-kadang aku rasa aku ni bodoh sangat.Kalau aku ni dibandingkan dengan Thari aku rasa diri ni kerdil sangat.......Sapa lah aku ni.......Dia makin lama makin ke atas aku terpaksa "mendongak" untuk memandangnya.....Aku terfikir aku ni mcm seekor semut yang sangatlah kecil kalau berada di sisinya.......Macama mana aku nak berasa selesa jadi kwn baik dia?There is a big gap between us......

B. Ping pun makin pandai.....Aku cuma terfikir mereka pasti akan lupakan aku bila dia lagi berjaya dari aku.......Bila tahu result exam dia orang...aku rasa aku ni jauhh sangat dari dia orang.....

Ya,aku sayang sangat dia orang.....Tapi aku terfikir...dia orang tak malu dengan orang lain ke bila kawan dengan aku?

Aku cuma terfikir......

No comments:

Post a Comment