Wednesday, November 11, 2009

Pemilihan Tokoh Nilam Peringkat Negeri....

Hari ni,hari rabu,11 November 2009 aku telah terpilih untuk mewakili SMKDA dalam Pemilihan Tokoh Nilam Negeri....Aku rasa inilah pertandingan yang paling x stress yang aku masuk...relax je...sebab aku memang minat benda ni...lagipun juri2 semuanya sporting...

Aku x mengharap sangat kemenangan,cuma yang penting pengalaman tu......amat berharga.Overall,i enjoyed myself during walk in session an story telling.:)Aku dapat kawan baru juga.Namanya,Gan dr SIS (aku ingat nama keluarga dia je lah),Muhammad,Shakilah,dan Farhana SMKSM.

Thari,bagi tau markah Fizik P1 dan P3 aku 71..Ada peluang nak A1 ke?kertas dua dah lah teruk.Dan esok aku nak gi rombongan Jamuan Akhir Tahun Pengawas.Aku pelik camna aku boleh dapat pergi sebab yuran pengawas aku bayar separuh je? (nasib baik kot...)

Esok ada ujian sv....nak jawab apa ye?Pada semua calon2 tokoh Nilam negeri...semoga berjaya k?

bb.....

No comments:

Post a Comment