Wednesday, December 23, 2009

Medical check - up kat HBM

Hye..salam..hari ni kan aku g wat medical check-up kat HBM,Klinik Orthopedic..sesak gila lah..cam tin sardin..apa nak wat tu memang lumrah lah bagi masyarakat marhaen cam aku nih...kena lalui..laen lah lalu aku org kaya..g je hospital swasta..senang cite..tu lau kaya lah...he..he..he

Tapi kan..kan..kan.. aku pelik r hari nie..Nape ek banyak sangat muka2 hensem kat hospital tadi???Tergugat imanku..he..he..Dari doktor sampai le ke patient..Mata aku nih silap kew??..he..he..Tapi xpalah kan dapt cuci2 mata nie..(gatalnya budak nih)

Pastu ada satu insiden kat surau masa aku solat zohor kat situ..Ada sorang mak cik nie cakap muka aku cam doktor keje kat situ..he..he..Aku aminkan apa yang mak cik tu cakap dalam hati...Muka doktor tuh..nanti eh mak cik lagi 7 ke 8 tahun...he..he..he

Tulah serba sedikit tentang apa yg terjadi hari nie....ok..bye..arios..sayonara..salam..

No comments:

Post a Comment