Monday, December 7, 2009

I'm back!!!!

Hai! Assalamualaikum...I'm back....baru balik dari kampunglah....Air Tawar 2 hujan je...sejukkk sangat,hampir-hampir je aku nak jadi kambing sebab x mandi...he..he...

Kat sana rasa macam nak demam jer...Kesian Tuk Ban n Tuk Ning sakit...Kalau le aku boleh sembuhkan sakit tu...Nak jadi doktor lama lagi...

Hari ni air tak ada lah pulak....dari pukul 9 malam hari ni sampai 12 tgh hari esok...balik je air tak ada...apalah...

23 Dis ni aku ada appointment ngan doktor kat HBM..boring nya....nak menunggu dah satu hal..lagi bila MR. Kamal dah tak ada....tapi terpaksalah kan?Nak pergi swasta karang kopaklah duit...aku bukannya anak orang kaya pun....xpalah...lagi 2 tahun jer..lepas tu dah tak ada lagi...camna lah bentuk tulang aku ek?

Oklah...sampai situ je coretan aku..bye...wasalam...

No comments:

Post a Comment