Tuesday, December 1, 2009

Bodoh ke Cinta?

Apa pendapat anda bila:

Sorang lelaki ni telah memukul,menghina,dan memaki hamun serta mengempatkan(pasang empat kat belakang) (bleh pakai istilah ni ke?) gadis yang dicintainya....

TAPI.....

Si gadis tu bleh terima lagi lelaki tu atas sebab CINTA yang teramatlah sangat...
Dan mereka kini kekal bersama-sama......


PANDANGAN AKU:
Si gadis terlalu cintakan lelaki hingga jadi bodoh..kalau aku kat tempat gadis ni memang aku akan tinggalkan lelaki ni...Kalau seorang lelaki tu mencintai kita dengan sepenuh hati mereka takkan berani menyentuh kita walau seinci pun........dan tak munkin aku akan menerima dia kembali walaupun aku mencintai dia sebab kalau masa bercinta dah berani buat camni nanti masa dah kahwin?Silap2 dibunuhnya pulak....Tu pandangan akulah....Korang?

No comments:

Post a Comment