Sunday, October 11, 2009

Sakit....oh...sakit

8 September hingga 11 September......kesiannya kat aku...sakit lagi....Mula-mula demam...lepas tu sakit tekak.....dan lepas tu kaki sakit coz tersepak tiang(cari penyakit)....dan beguk(bengkak kat leher)....Kesannya,aku tak dapat pergi kursus pembubaran PUM....kesian kawan-kawan aku kat sana......aku rasa bersalah sangat pada dia orang....apakan daya aku tak sihat...nasiblah dapat Pengurus Besar yang selalu sakit.......Tetapi aku yakin setiap peristiwa pasti ada hikmahnya.....(skema lah pulak)Cuma aku harapkan sakit ni akan sembuh cepat......Sebab ada beberapa sebab yang aku 'lemah' masa sakit ni.Antaranya:

-makan ubat....rasanya amat teruk....

-kena urut dengan ayah...sakit gila...kalau rasa bukan setakat menangis...terkencing pun boleh tau!

-makan pantang.....x boleh makan pedas....cis memang memotong selera...

So,aku harapkan sakit aku ni akan sembuh supaya aku dapat belajar balik dengan baik.....Sayonara....

No comments:

Post a Comment