Monday, October 5, 2009

Asam garam hidup aku.....

Isy...tension betul lah.Final exam dah nak tiba...27 Oktober.....dan aku baru revise certain subjek je......add math lagilah teruk......aku tahu sikit-sikit jer....aku nak berusaha sampai berjaya...So,start hari ni aku malas lah nak update blog aku nih.....bukan apa aku nak merevise balik pelajaran aku yg tertinggal...harap-harap sempatlah...aku juga nak kurangkan aktiviti kat alam maya nih...(ceh macam nak janji je)...Itu lah azam aku..sebelum final year......Dan akhirnya dpt result yg baik...bukannya cukup makan jer....

Satu lagi aku nak cerita pasal sepupu aku nih.Dulu aku tak rapat dengan dia sekarang ni aku rapat pulak dgn dia.Kesian juga kat dia...yalah kawan-kawan dia semuanya yg jenis enjoy,manalah dia tak jadi macam tu...so aku harap bila dah rapat balik dengan sepupu aku ni,aku dapatlah merubah dia balik.....lagipun aku nengok dia dah berubah sikit...x lah macam dulu.......(ceh...jadi baik pulak aku ni)

Baru-baru ni aku dapat kawan baru.....well bertambah lah sorang lagi kawan aku.Semoga persahabatan yang baru bertunas dan bercambah ni akan terus subur selamanya juga diberkati Allah......(kalau kawan baru aku ni follow blog aku aku cuma nak ucapakan thanx 4 being my frenz)....

Kepada pelajar-pelajar yang akan menduduki PMR,aku ucapkan selamat berjaya...insyallah apa yg adik-adik belajar akan keluar dalam soalan.....Usaha,doa,dan tawakal kepada Allah....Jangan nervous....nanti lain pulak jadinya......Satu lagi pesan akak...kalau boleh pagi peperiksaan tu duduk jauh daripada orang ramai...supaya dapat tenangkan fikiran.....So...semoga berjaya menjawab soalan.....(ucapan ni ditujukan khas buat pelajar FORM 3 SMK Dang Anum)

Akhir kata...sampai sini saja coretan aku kali ni..kali ni panjanglah pulak....Nanti akuupdate lagi...Arios..Sayonara.....

No comments:

Post a Comment