Friday, March 1, 2013

Summary of Mid Sem Break~

Salaymalaykum n  hye readers! ins syaa Allah..comel2 dan soleh serta solehah semuanya..Amin..

Pelik kan?..time aku tak cuti,banyak pulak post aku..time cuti ni..sepatah habuk pon tak berupdate2 blog ni..Mana tak nya..asyik makan dan tido je~..tengok tv dan aktiviti2 seangkatan dengannya..muehehehe..
Btw...nak kata aku belajar memasak pon,hanyalah 2 hidangan je aku sempat masak sepanjang minggu ni iaitu Kek Batik dan Bubur Jagung Bersagu~~(seyes malas anak dara sorang nieh,isy3~)

Aww!..comelnye awk!
Alhamdulillah,aku sempat buat portfolio...ngee..dan dapat habiskan masa yang amat banyak dengan family terchenta..dan..inilah cuti sem pertama selepas aku menjadi single.Yup,hidup aku kembai kepada seperti hidup orang yang betul2 bujang~Duit top-up aku langsung tak luak,hampir sebulan barulah habis top-up RM5 aku tuh~dan sunyi sepi fone aku,sampai fone jatuh bawah katil berhari-hari boleh je buat tak kisah~


Motif?


Lelaki lain?..Aku betul2 tak bersedia nak terima lelaki lain dalam hidup~walapun ada je yg approach..sama ada di luar sedar aku,ataupun di bawah sedar aku..(my mom said there's two guys love u in silent~i'm know)..konpius aku~lantaklah...malas nak amek tawu..but people says,mother's instinct its always right..Cuma sekarang ni tiba2 aku terfikir tentang mixed family...kadang2 aku terfikir jugak,maybe sebab aku selalu clashed dengan lelaki Melayu Islam adalah disebabkan aku memang tak boleh masuk dengan lelaki Melayu yang ego?..oppss..sorry..cuma mainan minda aku je..

Forever~
Dan sekarang aku amat addicted dengan Breaking Dawn Part 2..masuk hari ni,dah 3 kali aku tengok tanpa jemu..bring tears when i first watched this movie~~well..kisah cinta aku membesar bersama-sama cerita ni kot..dan lagu A Thousand Years versi 2 memang menusuk memori betul la~~wuuuuu.dan pasal cerita ni aku teraddicted dengan warna purple (reason?..wisteria flower tuuu cantik sangat!)
Cantik kan?



The day we met
Frozen I held my breath
Right from the start
I knew it I found a home for my Heart~

miahahahaha~

Dan hari ni aku akan berangkat ke Kedah Darul Aman..Lately,macam2 khabar angin yang buruk keluar kat media massa pasal universiti aku dan course yang aku ambil..Ya Allah..kenapalah...orang2 ni busuk hati sangat....

Doakan saya selamat sampai!

Lots Of Love :
Dr-to-be
fatinajwa :3



No comments:

Post a Comment