Saturday, December 15, 2012

First week!~


Salaymualaykum and hye readers!

Hai gadis2 solehah dan jejaka2 hensem lagi soleh di luar sana!Welcome to my tiny and messy bloggie~~~
Let start with self intro so that pada sesiapa yang baru je tersesat di sini ada serba sedikit info pasal saya si blogger yang tak konsisten ni~~hew3...Ok,my name is Nur Fatin Najwa anak perempuan oppss..binti~~ Roslinorazam.but u olls can call me Fatin.ngee..Saya budak yang berumur 19 tahun,ehem,dah nak DOPLOHTAHUN!!!tueeeenye,tak suke3X.And currently I’m studying medicine at Insaniah University College..that means Fatin is doc to be~~In syaa Allah..I’ll become a muslimah doctor in 4 years and 6 months later.Doakan saya ye. J...What??..what Insaniah.?..ok,to know about thisnot sofamouscollege please type KUIN at GOOGLE uncle then search!.

Ok enough about self intro~~Itulah yang saya kena buat almost every single day in this week..mengenalkan diri ini.ehem.As i predicted before come to 2nd semester,its going as hectic as semester 1!.But Alhamdulillah,fortunately I adapted to this environment...smile~~smile~~~Just a new things for this sem,there is Public Health (means MATHEMATICS all the way!),got new group for assignment(means you and ur group are take care of MR CADAVER all by urself~~ )..and..and..i got new mentor! Dr Mary Jane~
My love life is in consistent graph,that means in mendatar state..hahaha..mendatar means the line in curve going to flat all the way,no crisis or no lovey dovey mushy2 geli2 thing in love like we first fell in love.Now,its going to be matured way~~..I’m buzy,he also buzy with our own field..so,masing-masing sendiri ingatlah~kata nak kawen kan,kan..kenalah kumpul duit bebanyak dulu,baru masuk minang I..hew3.sorry dear,no mercy if u want marry a girl one day,u got to have a lot of money because no discount in hantaran!!..XD

My circle of friend getting bigger because there is Maru..my new friend? I guess.And I hope this will remain forever.Tak maw gaduh2 lagi macam last sem,gaduh sampai putus persahabatan,sori ex-kawan,aku memang susah nak lupakan apa yang kau buat,so,sendiri buat sendiri tanggunglah bro,perangai ego tak bertempat kau tu,layak bawak kat hutan jek!apes!..huh.(sorry dear readers,sometimes i can be a very very fierce and stern girl..:3 )

Sampai sini je lah kot taipan saya yang tak seberapa nie~

P/S:dapat van dan driver baru yang bernama Abang Mat!

Lots Of Love!
Dr Fatin..In syaa Allah.

No comments:

Post a Comment