Thursday, December 6, 2012

Cuti2 semester~~

Salaymualaykum n hye readers!

Ya Rabbi,sebulan berlalu dgn pantasnya..hoho..
Dan esok saya bakal meninggalkan Melaka untuk ke Kedah.. :')
Mendaftar untuk sem 2,macam tak sanggup..tapi terpaksa menggagahkan diri yg tak seberapa tough ni untuk mengharungi sem 2 dengan jayanya...in syaa Allah..
Seperti biasa,mungkin tak terupdate blog ni nanti..saya bukanlah blogger yang tegar~
Azam sem 2~

-Berusaha untuk menjadi muslimah yang lagi baik.
-Cuba untuk mengunjungi surau tiap2 hari.
-Ubah cara study,hope lagi rajin.
-Cuba jaga percakapan.

Kepada bakal suami saya yang saya tak ketahui siapa Allah tentukan...saya cuba menjadi yang terbaik buat awak,hope awak pun begitu..>tetibe<

Gambatte kudasai Aten-chan!

LOts Of Love
Dr Fatin,in syaa Allah..


No comments:

Post a Comment