Saturday, July 3, 2010

Kekecewaan,kesedihan dan kegembiraan....

Citer nie start hari jumaat hari tuh....
Berdebar nak tengok Belanda lawan Brazil...
Tiba2 aku dikejutkan dengan berita tergempar...
"DUKACITA DIMAKLUMKAN BAHAWA **** TELAH KEMBALI KE RAHMATULLAH PADA PUKUL 6.55 PTG TADI"
Ya Allah aku dah start...terdiam..kaku..n tak bleh wat apa2...lupa pd Brazil..
4 jam lepas tuh...aku dapat taw dia hidup lagi..cume cedera aje...Amin Kau kabulkan juga doa aku...

SKIP~~~~

Esok pagi aku tahu...BRAZIL kalah!!!!sedihnya..sampai ati KAKA wat aku camnie..huhuhu..T.T

SKIP~~~~~

Aku dimaklumkan dia dah keluar hospital semalam..aku gembira sgt2...semoga Allah swt sentiasa menjaga dirinya...Aku jauh untuk menjaga dirinya....

SKIP~~~~

Semalam German lawan Argentina...hahahah..Argentina kena belasah 4-0..suka aku..padan muka dieorg...hahahaha...German i love u..Klose,Podolski n Muller...mmmuuuahhhhhh~~~~(^.^)


P/S :dua hari nyer citer..aku pendekkan...ngee :)

No comments:

Post a Comment