Friday, July 2, 2010

DraMa Hang Li Po..

pagi2 lagi sudah bikin kecoh!
Horong asik wat pengumuman aje..
"Ting tong3...kepada sume pelajar di blok c sila masuk ke kelas anda..."kepada~~~~"
ai..mals nyer nak dgr..tapi memg kecoh seyh..coz cikgu ade sesi gambar n makan2..(makan!!!?)
pastu budak2 pgwas kelas aku xnak bertugas...kesian juga tgok muzamir gn lim..owg xdgr cakap dye..tapi aku rasa kan...erm..lau owg yg die ske xdgr arahan dye xmara kot..(taw2 lah yer..)
trok2 bdn pgwas skolah nie..tapi..xpe r..form 5 dah habis beban..dah bulan 7!!!!

SKIP~~~~


Tadi kan cikgu Roslan masuk kelas...
tiba2 kan2...
aku pun tak taw le..camna bleh wujud idea nak pentaskan drama HANG LI PO nie..
ades!
papepon xsabar nak tunggu untuk minggu dpan..pementasan..wee~~

pastuh...
aku just nak cakap..
pd sesiapa yg aku terngumpat,terkutuk ke..
minta maaf sangat 10000000000000000X..
mulut aku nie..memang camni...

tulah serba sdikit cerita kat skolah...

No comments:

Post a Comment