Friday, September 8, 2017

Kata-kata

Assalamualaikum dan hai awak2 semua :)

Lama dah kan tak update blog ni? Almost a year kot.ke dah setahun? Tiba2 rasa nak update sebab someone tanya kenapa tak update blog? Bukan someone la,ramai actually..what to do..laptop aku ada problem then biasalah aku mudah diheret waktu..ceh ayat...hahaha

Kala aku menulis ni ,aku berada di Alor Star..ya masih di sini..meniti perjalanan semester akhir sebagai seorang pelajar perubatan.Sekarang di posting orthopedik.Baru je lepas habiskan PMP cases.Cuaca pulak hujan dan sejuk,kalau dapat kopi o dengan biskut kering ni layan beb..hahaha.sesungguhnya masih lapar selepas bersarapan nasi pagi tadi.aku dan makan tak dapat dipisahkan.hahaha

Bagi yang tertanya-tanya umur aku dah berapa tahun ni,aku dah menginjak 24 tahun bulan 3 yang lalu..pantas je masa berlalu..masa aku pertama kali menjejakkan diri ke bumi utara ni,usiaku baru je 19 tahun..belasan tahun muda remaja lagi.Sekarang ni,mana pergi je orang tanya bila nak kahwin.maaflah makcik2 bawang kerana mengecewakan anda,saya tak kan kawin sekarang,mungkin 2-3 tahun lagi.Hutang banyak nak kena bayar.hahaha

Walau demikian,batchmate aku ada yang dah kawin,ada anak dan bertunang..Aku kagum betul dengan orang yang boleh juggle hidup berkahwin dengan belajar.Tapi obviously that kind of life is not for me :)..

InsyaAllah ,habis bulan November ni,habislah pengajian aku dan aku akan bergelar seorang DR,.doakanlah ya..really need all the prayers right now..Habis dah ,aku tak tahu actually nak taip apa.Skill menulis aku jahanam sejak tak aktif menulis novel or cerpen pendek.Asyik menulis case write up je. T___T..
Jadi,hingga ketemu lagi ya awak2 semua.

Lots of Love ;

Fatinajwa :3

No comments:

Post a Comment