Friday, January 13, 2012

Biasa2 je~

Salaymualaykum n hye readers!..

Hai korang~~~..hari ni hari Sabtu yang freaking ohsem,sebab pinggang saya menderita kesakitan disebabkan PMS..grrrrr...tak apalah..teman baik untuk semua wanita normal kan..kan?..

Counting the days to holiday!yahoo..and at the same time..wtf???...ups is around the corner!!!!!...and i'm about to die..:P..MUET fever was end..Alhamdulillah..although not reach my target..but...it can make me smile ear to ear for whole day..but i thinking about sit for the exam again..to get the highest band!<--kind of greedy

Fb lama telah diaktifkan balik..weeehuuu...well,i'm the stalker..yeah..dun u all remember?..<----scary~~ok..dia,dan dia,dan dia..dah bahagia dengan pasangan masing2..alhamdulillah..syukur...happy bila nampak dyeorang pun happy..Miemiey,i miss u so much la!..hish..rindu nak gaduh mulut dengan kau!

Dan...minggu ni jugak ade perempuan gila aka sadis mengganggu saya melalui fone..ada ke dia cakap saya kacau laki dia..wtf!..dah la salah nombor bagai..pastu maki2..it last for a two days..n just then she realized that she dial up the wrong number...hey one word for u bitch! SILLY!...habis sabar saya hari tu..dan bila dia minta maaf..apa lagi saya bahasakanlah..talak guna punya olang.!

And..what else ek?..aha,Tan Kai Jun dah ada gf lol..T___T..and i keep draming about Taufiq..wtf!..dunno why he appeared in my dream..again n again!please stay away from my dream!..Ehem2..and i...think..i dun feel anything to guy anymore...errr...normal kan?..bukan tanda2 less kan?..bukan kan?

P/S:i'm still in love with Robert Pattinson:P

Lots Of Love
fatinajwa;3

2 comments: