Saturday, August 6, 2011

Saya akan kekal sebagai saya.

Salaymualaykum n hye readers!

Hey,quiet a long time,i didnt update this blog!..sorry,quiet buzy with matriks life..
Macam-macam dah berlaku smpai aku pun dah macam tak betul minggu nie..

First,UPS!..really totured mentally n physically..naik lembik otak aku pasal ups nie..giler ah!..benda nie membuatkan aku terpikir baik aku kawen ah dr masuk matriks nie..(time ni fikiran kureng waras sket..huhu)

Then pasal kisah aku dgn dia dan dia..(pening ek?)..segalanya sudah terbongkar..aku tak salah dlm hal ni!..tak!..ke memang aku yg salah?..really i didnt meant it..kpd kamu dan kamu..sy minta maaf...

Ramadhan dtg lagi..hope kali ni aku dapat menjalani dgn baik..Amin..
Doakan aku untuk UPS ni..hope dpt result yg cemerlang...Amin..

Lots Of Love
fatinajwa=)

No comments:

Post a Comment