Tuesday, August 23, 2011

Let's move one to the next chapter in ur life~


Salaymualaykum n hye readers!

I'm soo happy now n i hope it will last forever!..
Pagi2 tadi aku buka mata..sedut udara,n realize i'm freed from my past time!
Di sini aku ingin menyatakan..i have nothing to do with that man..ok,fine..awak boleh pilih dengan mudah antara 3 orang wanita tu..live happily!..pray for u~~



Aku rasa lega sesangat,n rasa bebas sebebas bebasnya..hey...my love story is about to begin..actually..i've been waiting for a true love..i've been pray for it every single day..n i'm not sure whether it is true or not...but someone said..is it love if it made u wanna be a better person..in this case..a better muslimah...Dia buat saya rasa dihormati sebagai seorang wanita Muslimah...

We begin a first step..n another step...but say no to couple~~!noktah..cukuplah masing2 mengetahui yang kami menyayangi antara satu sama lain..Doakan saya dapat menyempurnakan kewajipan saya sebagai seorang muslimah....doakan saya akan bertudung labuh suatu hari nanti bukan kerana sesiapa..tapi kerana saya..kerana Allah SWT..

P/S: <3

Lots Of Love
fatinajwa:3


No comments:

Post a Comment