Thursday, December 30, 2010

A.B.U

Hye readers,

salaymualaykum..

hari ini,saya nak bicara pasal tajuk sensitif sikit..

pasal seks A.B.U..(anak bawah umur)

erk!terkejut eh?ingat saya ni bukan-bukan eh?

kejap,saya jelaskan..

perkara ni makin lama,makin kronik pulak sekarang..sebab tu saya nak bincang pasal ni..

kenapalah kan,seks dijadikan sebagai bukti cinta,kesetiaan dan kejujuran..?

saya cukup-cukup kesal dengan sikap remaja sekarang ni..nak-nak perempuan..

kenapa lah begitu murah sangat maruah hingga sanggup memberikan segalanya pada seorang lelaki yang bergelar kekasih?

kekasih ye bukan suami!

Ingatlah jika seseorang lelaki itu betul-betul menyayangi seseorang gadis..

dia dengan sendirinya akan melindungi gadis tersebut..maruahnya,dan kehormatannya...

malah,BERASA TAKUT UNTUK MENYENTUHNYA walaupun sekadar BERPEGANGAN TANGAN!

Lelaki yang hanya meminta maruah kamu untuk digadaikan kepadanya hanyalah jantan buaya yang bertopengkan manusia..Ingat tu!

Gadis,cubalah kuat menahan godaan dunia..

Saya tahu,saya pun tak sekuat mana..tapi kita cubalah elakkan ya?

InsyaAllah...Allah akan tunjukkan jalan..

Gadis,ingat jangan jadi TERLALU MURAH!

fatinajwa=)

Lots Of Love

L.O.L

No comments:

Post a Comment