Monday, January 18, 2010

Really 100000X hate him...

Hei,..jgn ingat kita orang mengutuk ko tanpa SEBAB...
kita org nampak sume perlakuan ko...
kita org sekelas dgn ko sejak form 1 lagi..
so..dah kenal sangat dgn perangai ko luar dan dalam...
betapa busuk nya hati ko bile guna cikgu utk selesaikan masalah nie...
kalau masih anggap kita org kawan kenapa x bincang baik2??
taw x perangai ko memang menjengkelkan?
taw x bukan saja taun nie..malah tahun2 sbelum nie..
kau memang amat2 menjengkelkan...
nak proof??
k...even budak yg sebangsa dgn ko pun x ske kat kau?
apatah ag org len?
ko kutuk2 kawan2 kau yg banyak tlong kau sebelum nie..xpe..
ko ktuk2 kawan2 ko yg beri ilmu kat ko selama nie?xpe...aku halalkan..
lepas nie..aku akan senyap jer...buat keje aku senyap2...
lantaklah dgn organisasi..nak tetonggeng ke..terbalik ke...
janji aku dah wat keje aku...tahniah pada ko sekali lagi kerana berjaya buat aku jengkel kat kau pada tahap maksimum...
apa ko ingat ko jer bley jadi singa yg mengganas bila da mengamuk??
aku pun bleh amek tindakan aku...
biar bagai air senyap jer
tapi bila dah terkumpul...
tsunami pun bley jadi taw....
so...ko bukan lah kawan aku kagi melainkan seorang manusia yg aku kenal selama ni...

No comments:

Post a Comment