Saturday, June 19, 2010

KaWiN ?


tadi aku tengok citer Hannah Montana..

alah yang Miley Cyrus blakon tuh...

pasal citer nie lah wujud topik kawin kat blog aku nieh...

kawin muda..

baik ke x baik?

huhuhuh...plik jga...lau kawin muda aku rasa lagi banyak cabarannya..

yer lah..muda2 ag nak pikul tanggungjawab...kang lau ade anak2 ag?

huh! btol gak apa yg di katakan dalam citer tadi...

marriage at young age,will block ur freedom as teenagers...

perkahwinan pada waktu muda akan menyekat kebebasan kita sbg remaja..

tapi...

ada gak baiknye..

k..lau masing2 tuh dah berduet kan..kan..

asek ke hulu ke hilir berkepit je..

cukup umo..

baek dikawinkan jew..

kang xpasal2 maksiat lak berleluasa...

yerlah...btol ape?

lau dah kawin xde lah isu buang bayi bersepah2 nie adew..

btol x?

aku cuma bagi pandangan jew...

tapi pd aku..

perkahwinan tetap membebankan..menakutkan dan penuh cabaran..

ade gak org cakap..

marriage is gambling..

perkahwinan satu perjudian..

so,it is so scary lorh...

so?

wat is ur opinion?

No comments:

Post a Comment